miercuri, august 13, 2008

Cretinatati

Sunt caeva chestii care ma seaca lately. Cica la olimpiada din China au avut astia spectacol de artificii facute pe calculator. Iar imbecilii nostri (si nu stiu exact daca numai ai nostri) au tradus asta prin "marea pacaleala". Pai da, normal, este ceva atat de genial incat ne simtim prost sa stim ca noua nu ne-a trecut asa ceva prin cap. Si in al doilea rand nu pouleaza, nu arunca in aer gramezi de praf de pusca, nu incalzeste cu nimic atmomsfera deci nu mai e fun nu?

Apoi mai e chestia cu ursii pe seama carora romanasii nostri s-au distrat atata amar de vreme dandu-le sa manance si lasandu-i sa vina nestingheriti la tomberoane. Iar acum s-au trezit ca astia si-au luat-o in cap si incep sa atace. Valeu ce nenorocire, hai sa-i omoram pe toti ca n-am fost in stare sa facem ceva de la bun inceput ca sa nu se mai ajunga aici. Mdeah...

Si ca sa nu mai spun de cireasa de pe tort. Doamna Jenna Jameson turns out to be un adevarat model demn de urmat de catre toata lumea. Vezi-doamne participa la o campanie PETA anti-breeding si s-a pozat cum stie ea mai bine (goala) pe un poster pe care scrie "Sometimes too much sex can be a bad thing" Yeah, cea mai tare faza. Nu pot exprima cat de twisted mi se pare chestia asta. Bine ca-mi tine morala o curva... aaa... "actrita de filme pentru adulti" acuma. Fix cea mai indreptatita si mai de incredere persoana. Nu stiu cine a fost cu ideea sa o aduca tocmai pe ea in campania asta, de altfel foarte bine intentionata si decenta, de bun simt. Eu una nu m-as lasa convinsa de un om ca asta. Noroc ca am alte prioritati si stiu ca animalele sunt mai importante decat oamenii in situatia asta.

In alta ordine de idei Boul de dedesubt o tine numai in petreceri si mai nou s-a mutat cu tot sistemul fix sub camera mea si isi tine boxele pe geam. Podeaua imi vibreaza, peretii de asemenea. Azi dupa 2 ore de delicatese muzicale autohtone m-am decis furioasa sa sun la politie. Astia sunt atat de eficienti incat pana si-au miscat posteriorul incoace (sectia fiind la 10 minute de mers pe jos) Boul a si plecat de acasa. Si am ramas ca proasta cu unghia infipta in gat ca eram atat de aproape sa il pun p-asta bine cu politia si sa-i bage o amenda.

Bleah.

2 comentarii:

PePi spunea...

Buna!Se pare ca nu ai inteles bine cum s-au "pacalit" artificiile.Acele artifici au existat in realitate, dar de teama ca un foc real de artificii ar putea crea probleme pentru echipele care transmiteau în direct evenimentul, organizatorii ceremoniei de deschidere a Olimpiadei au inserat grafic pe computer pentru telespectatorii aflati in fata telefizorului.

Ellodya Black spunea...

da, ma rog, am aflat si eu ulterior dar n-am mai modificat aici :)